Primăria Târnova,
județul Arad

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Acte și formulare
    • Starea civilă
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2024
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2025
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2016-2023
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Compartiment evidenta persoanelor
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Raport anual privind starea economică, socială și de mediu a comunei Târnova
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Hotărârea privind aprobarea valorilor impozabile, a impozitelor și taxelor și a altor taxe asimilate acestora
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Consultări interministeriale
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Grilă salarizare 2023
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Dispoziții 2025

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2025)
  • Dispoziții 2025
  • 1-aprobare-strategie-achizitii-publice-2025.doc (69120 kB)

  • 10-stab-salar-as-pers-conf-anexei-1-inc-cu-ianuarie-2025.doc (73216 kB)

  • 100-comisie-bunuri-containere.pdf (719588 kB)

  • 100-dispozitie-comisie-predare-primire-bunuri-containere-caatre-cja-arad.doc (73216 kB)

  • 101-convocare-sedinta-ordinara-ptr-12-08-2025.doc (52736 kB)

  • 102-anexa-1-componenta-comisiei.doc (105472 kB)

  • 102-anexa-2-descrierea-standardelor-scim.doc (251392 kB)

  • 102-anexa-3-program-scim.doc (269824 kB)

  • 102-anexa-4-regulamentul-de-organizare-si-functionare-al-comisiei.doc (100352 kB)

  • 102-anexa-5-membrii-rr.doc (87552 kB)

  • 102-comisie-scim-si-responsabili-riscuri-tarnova-arad.doc (105984 kB)

  • 11-stabilire-ind-insotitor-conf-anexa-1-incepand-cu-ianuarie-2025.doc (72192 kB)

  • 110-disp-mod-vmi-andor-ionut-cristinel.docx (52483 kB)

  • 111-acordare-ajutor-urgenta-onisor-vasile.doc (20992 kB)

  • 113-convocare-de-indata-sedinta-extraordinara-ptr-28-08-2025.doc (25088 kB)

  • 114-comisie-negociere-suplimentare-sume-camin-ag-mare.docx (22681 kB)

  • 115-convocare-sedinta-ordinara-ptr-04-09-2025.doc (61440 kB)

  • 117-receptie-terminare-lucrari-camin-agrisu-mare.doc (25088 kB)

  • 12-acordare-ajutor-incalzire-ianuarie-2025-martie-2025.doc (55808 kB)

  • 121-desemnare-reprezentanti-primar-in-ca-scoala.doc (20992 kB)

  • 122-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-30-09-2025.doc (63488 kB)

  • 129-desemnarea-persoanelor-pentru-preluarea-containerelor.doc (29184 kB)

  • 13-stabilire-salar-pelea-daniel-ianuarie-2025.doc (69120 kB)

  • 136-desemnare-vlazan-florin-responsabil-caini-fara-stapan.doc (69120 kB)

  • 139-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-21-10-2025.doc (56832 kB)

  • 14-convocare-sedinta-ordinara-ptr-28-01-2025.doc (61952 kB)

  • 15-acordare-transa-vechime-balaj-flavia-paulina.doc (20992 kB)

  • 16-acordare-transa-vechime-asistent-personal-dzitac-eudochia.doc (20992 kB)

  • 17-acordare-transa-vechime-asistent-personal-birsan-marilena-simona.doc (20992 kB)

  • 18-incadrare-asistent-personal-marc-maria.doc (25088 kB)

  • 19-incetare-c-i-m-sofer-deces-horga-iacob.doc (57344 kB)

  • 2-atrib-nr-de-inreg-spclep-tarnova-ptr-anul-2025.doc (98304 kB)

  • 21-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-10-02-2025.doc (53760 kB)

  • 22-utilizare-excedent-bugetar-in-anul-2025.doc (20992 kB)

  • 24-suspendare-raport-serviciu-vlazan-petrica-florin.doc (25088 kB)

  • 25-receptie-lucrari-statie-reincarcare.doc (20992 kB)

  • 27-convocare-sedinta-ordinara-ptr-26-02-2025.doc (58368 kB)

  • 29-acordare-ajutor-urgenta-crisan-dorina.doc (20992 kB)

  • 3-acordare-transa-vechime-asistent-personal-pintea-ana-mihaela.doc (63488 kB)

  • 30-aprob-transfer-la-cerere-plesa-ana-modificare-raport-serviciu.doc (81408 kB)

  • 30-transfer-la-cerere-plesa-ana.pdf (959105 kB)

  • 31-desemnare-persoane-reg-unic-nat-inreg-ter-agricole.doc (71168 kB)

  • 31-tarnova-pers-des-ptr-reg-unic-l-17-din-2014.pdf (720324 kB)

  • 33-convocare-sedinta-ordinara-ptr-20-03-2025.doc (60928 kB)

  • 34-acordare-vmi-dudau-silvia.docx (29224 kB)

  • 35-acordare-vmi-rusu-gheorghina.docx (29115 kB)

  • 36-acordare-vmi-babaci-alexandra.docx (29287 kB)

  • 38-acordare-vmi-grada-ilie.docx (29232 kB)

  • 39-stabilire-locuri-afisaj-alegeri-presedinte-2025.doc (88576 kB)

  • 4-acordare-transa-vechime-asistent-personal-olari-ioan.doc (62464 kB)

  • 40-aprobare-plan-de-pregatire-situatii-de-urgenta-pe-anul-2025.docx (36238 kB)

  • 41-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-20-03-2025.doc (52736 kB)

  • 46-incetare-asistent-personal-la-cerere-birsan-marilena-simona.doc (60928 kB)

  • 49-din-27-03-2025-dispoz-colectiva-mentinere-vmi.docx (39467 kB)

  • 5-acordare-transa-vechime-asistent-personal-miculaiciuc-ana-zenaida.doc (62464 kB)

  • 50-dispoz-colectiva-aprobare-vmi.docx (51155 kB)

  • 50-reorganizare-cfp-2025-mod-disp-156-din-2024.doc (70656 kB)

  • 51-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-31-03-2025.doc (53760 kB)

  • 51-dispoz-respingere-vmi-mica-estera.docx (49456 kB)

  • 53-anexa-1-si-anexa-2-magazine-uat-tarnova.docx (41086 kB)

  • 53-desemnare-societati-comerciale-distribuire-alimente.doc (72704 kB)

  • 56-convocare-sedinta-ordinara-ptr-23-04-2025.doc (66048 kB)

  • 58-reactualizare-clsu-tarnova.docx (40200 kB)

  • 59-reactualizare-coat-tarnova.docx (36873 kB)

  • 6-acordare-transa-vechime-personal-contractual-martis-ioan-florin.doc (61952 kB)

  • 60-anexa-la-disp-60-subcomisii-inventar-2025.doc (79872 kB)

  • 60-inventariere-bunuri-comuna-2025.doc (74240 kB)

  • 61-desemnare-responsabil-arhivare-documenete.doc (58880 kB)

  • 62-actualizare-comisie-arhivare.doc (69120 kB)

  • 63-anexa-plan-de-masuri-uatc-tarnova11-anexa-buna-la-disp-63.docx (42198 kB)

  • 63-desemnare-persoane-resp-masuri-camera-de-conturi-arad.doc (67584 kB)

  • 64-numire-comisie-solutionare-cereri-rectificare-sect-cad.doc (66048 kB)

  • 67-dispozitie-comisie-acceptare-sectoare-cadastrale-fin-vii.doc (67072 kB)

  • 68-convocare-sedinta-ordinara-ptr-21-05-2025.doc (65536 kB)

  • 7-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-13-01-2025.doc (57856 kB)

  • 78-convocare-sedinta-ordinara-ptr-26-06-2025.doc (62976 kB)

  • 8-incadrare-asistent-personal-rosian-florica.doc (68096 kB)

  • 82-acordare-vmi-neamtiu-flavian.docx (42096 kB)

  • 82-acordare-vmi-neamtiu-flavian.docx (29170 kB)

  • 85-acordare-ajutor-urgenta-bogdan-persida.doc (32768 kB)

  • 86-acordare-vmi-ptr-neamtiu-flavian.docx (42511 kB)

  • 87-convocare-sedinta-ordinara-ptr-17-07-2025.doc (70144 kB)

  • 88-convocare-de-indata-sedinta-extraordinara-ptr-18-07-2025.doc (56320 kB)

  • 89-barcauan-georgiana-exercitare-temporara-sef-serviciu-2025.doc (83968 kB)

  • 89-exercitare-temporara-sef-serviciu-barcauan-georgiana.pdf (937464 kB)

  • 9-acoperire-definitiva-deficit-bugetar-2024.doc (25088 kB)

  • 90-suspendare-raport-de-serviciu-ptr-cresterea-copilului-muj-lacramioaradoc.doc (71680 kB)

  • 90-suspendare-raport-serviciu-muj-lacramioara-mariana.pdf (777274 kB)

  • 91-disp-incetare-vmi-gavrilas-ioan.docx (28182 kB)

  • 95-disp-acordare-vmi-dehelean.docx (27667 kB)

  • 96-disp-incetare-vmi-zinca-lucica.docx (28189 kB)

  • 97-acordare-vmi-covaci-iasmina.docx (29148 kB)

  • 98-receptie-finala-camin-tarnova.doc (20992 kB)

  • anexa-1-la-disp-1-strategia-anuala-de-achizitii-publice-2025.docx (39746 kB)

  • anexa-1-la-disp-50-cfp-nou-2025.docx (29235 kB)

  • anexa-1-la-dispozitia-49-2025-colectiva-aprobare-vmi.docx (53134 kB)

  • anexa-2-la-disp-50-cfp-nou-2025.docx (18144 kB)

  • anexa-la-disp-63-plan-de-masuri-de-realizat.docx (52635 kB)


  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Acte și formulare
    • Starea civilă
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2024
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2025
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2016-2023
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Compartiment evidenta persoanelor
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Raport anual privind starea economică, socială și de mediu a comunei Târnova
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Hotărârea privind aprobarea valorilor impozabile, a impozitelor și taxelor și a altor taxe asimilate acestora
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Consultări interministeriale
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Grilă salarizare 2023
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • Oct 17

    Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad

  • Mar 21

    Raport primar 2024

  • Mar 12

    Grilă Salarizare Noiembrie 2024

  • Mar 5

    ANUNT DE PARTICIPARE MASA SANATOASA

  • Oct 24

    ALEGERI PREȘEDINTE 2024 ȘI PARLAMENT 2024

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. Târnova, Str. principală , Nr.734
Email: primaria@tarnovaarad.ro primariatirnova@yahoo.com primariatarnova@gmail.com
Telefon: 0257-370101
Fax: 0257/370101
Cod poștal: 317360

Vizitatori: 119857

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Târnova | județul Arad | Dezvoltat de iStorm.ro