Primăria Târnova,
județul Arad

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Acte și formulare
    • Starea civilă
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2024
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2025
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2016-2023
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Compartiment evidenta persoanelor
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Raport anual privind starea economică, socială și de mediu a comunei Târnova
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Hotărârea privind aprobarea valorilor impozabile, a impozitelor și taxelor și a altor taxe asimilate acestora
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Consultări interministeriale
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Grilă salarizare 2023
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Dispoziții 2024

  • Monitorul Oficial Local
  • Dispozițiile Autorității Executive (2025)
  • Dispoziții 2024
  • 1-aprobare-strategie-achizitii-publice-2024.doc (65024 kB)

  • 10-stabilire-indemnizatie-primar-ignisca-emilia-ianuarie-2024.doc (65024 kB)

  • 100-incadrare-asistent-personal-perta-madalina-andreea.doc (25088 kB)

  • 101-incadrare-asistent-personal-onofrei-dina.doc (25088 kB)

  • 102-incadrare-asistent-personal-filipas-florica.doc (72192 kB)

  • 103-incadrare-asistent-personal-ologelu-nimsie-romero.doc (25088 kB)

  • 104-stabilire-locuri-afisaj-electoral-mai-2024.doc (88064 kB)

  • 105-acordare-indemnizatie-vlaicu-teodor.doc (20992 kB)

  • 106-convocare-sedinta-ordinara-ptr-20-mai-2024.doc (50688 kB)

  • 107-incetare-contract-munca-chirila-nicolae.doc (20992 kB)

  • 108-rectificare-buget.doc (16896 kB)

  • 109-acordare-vmi-traicu-ecaterina.docx (28149 kB)

  • 11-stabilire-indemnizatie-viceprimar-oprea-catalin-ianuarie-2024.doc (65536 kB)

  • 110-incetare-vmi-toda-monica-lavinia.docx (52013 kB)

  • 111-incadrare-asistent-personal-pelea-florina-amalia.doc (25088 kB)

  • 112-acordare-indemnizatie-tocaci-puiu.doc (25088 kB)

  • 113-acordare-transa-vechime-cureteanu-roxana.doc (25088 kB)

  • 114-acordare-transa-vechime-mircea-paul.doc (25088 kB)

  • 115-acordare-transa-vechime-pusa-ioan-octavian.doc (20992 kB)

  • 116-acordare-transa-vechime-masnita-vasilena.doc (20992 kB)

  • 117-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-17-iunie-2024.doc (51712 kB)

  • 118-convocare-sedinta-ordinara-ptr-26-iunie-2024.doc (60416 kB)

  • 119-comisie-receptie-partiala-lucrari-modernizare-strazi-in-com-tarnova.doc (59392 kB)

  • 12-stabilire-salar-brait-teodor-gheorghe-ianuarie-2024.doc (71168 kB)

  • 120-desemnare-administrator-si-modificare-utilizator-patrimven.doc (73216 kB)

  • 121-incetare-contract-munca-bulzan-georgeta-rahela.doc (20992 kB)

  • 122-acordare-vmi-ptr-bilan-ileana-dorina.docx (52257 kB)

  • 123-stabilire-salar-zomonita-ionela-iunie-2024.doc (78848 kB)

  • 124-convocare-sedinta-ordinara-ptr-16-iul-2024.doc (20992 kB)

  • 125-comisie-receptie-dotare-cu-mobilier-scoli.doc (62464 kB)

  • 126-convocare-clsu-ptr-canicula.doc (48128 kB)

  • 127-acordare-transa-vechime-timoce-maria.doc (20992 kB)

  • 128-incetare-contract-munca-pasca-cornel.doc (20992 kB)

  • 129-incetare-acordare-indemnizatie-pasca-lucretia.doc (20992 kB)

  • 13-schimbare-transa-vechime-burcusel-rodovica.doc (65536 kB)

  • 130-incetare-acordare-indemnizatie-vlaicu-teodor.doc (20992 kB)

  • 131-incetare-acordare-indemnizatie-bisca-emilia.doc (20992 kB)

  • 132-stab-salar-as-pers-conf-anexei-1-inc-cu-iulie-2024.doc (67584 kB)

  • 133-stabilire-ind-insotitor-conf-anexa-1-incepand-cu-iulie-2024.doc (62976 kB)

  • 134-incetare-acordare-indemnizatie-bogateanu-mihai.doc (20992 kB)

  • 135-acordare-indemnizatie-bodea-gelu.doc (25088 kB)

  • 136-incadrare-asistent-personal-pasca-cornel.doc (25088 kB)

  • 137-incetare-contract-munca-timoce-maria.doc (20992 kB)

  • 138-incadrare-asistent-personal-timoce-maria.doc (25088 kB)

  • 139-acordare-indemnizatie-bulzan-marinela.doc (25088 kB)

  • 14-stabilire-salar-barcauan-georgiana-teodora-ianuarie-2024.doc (72192 kB)

  • 140-acordare-indemnizatie-ursutiu-gheorghe.doc (25088 kB)

  • 141-acordare-indemnizatie-tatar-mariuta.doc (25088 kB)

  • 142-comisie-receptie-partiala-ptr-camin-agrisu-mare.doc (57344 kB)

  • 143-delegare-atributii-siieasc-primar-si-secretar-catre-dna-anca-nicoleta.doc (62976 kB)

  • 144-convocare-sedinta-ordinara-ptr-12-aug-2024.doc (20992 kB)

  • 145-acordare-indemnizatie-jiva-melania.doc (25088 kB)

  • 146-acordare-indemnizatie-macavei-lenuta.doc (25088 kB)

  • 147-incetare-contract-munca-filipas-florica.doc (63488 kB)

  • 148-incetare-asistent-personal-pingica-costache.doc (62464 kB)

  • 149-incadrare-asistent-personal-filipas-florica.doc (69632 kB)

  • 15-stabilire-salar-bara-adriana-2024.doc (64512 kB)

  • 150-comisie-predare-primire-teren-318554.doc (20992 kB)

  • 151-incetare-asistent-personal-burcusel-rodovica.doc (61952 kB)

  • 152-incadrare-asistent-personal-bodea-dorina-georgeta.doc (25088 kB)

  • 153-acordare-transa-vechime-2-tofei-ana.doc (63488 kB)

  • 153-acordare-transa-vechime-tofei-ana.doc (63488 kB)

  • 154-acordare-transa-vechime-4-feier-gabriela.doc (64512 kB)

  • 154-acordare-transa-vechime-feier-gabriela.doc (64512 kB)

  • 155-incetare-acordare-indemnizatie-ursutiu-gheoghe.doc (20992 kB)

  • 156-reorganizare-cfp-2024.doc (95232 kB)

  • 157-incetare-acordare-indemnizatie-ratiu-nicolae-gheorghe.doc (20992 kB)

  • 158-convocare-sedinta-ordinara-ptr-30-sept-2024.doc (48128 kB)

  • 159-incadrare-asistent-personal-bucila-lavinia.doc (25088 kB)

  • 16-stabilire-salar-balaj-flavia-2024.doc (64512 kB)

  • 160-incetare-acordare-indemnizatie-jiva-melania.doc (20992 kB)

  • 161-incadrare-asistent-personal-pasca-emil.doc (25088 kB)

  • 162-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-07-oct-2024.doc (20992 kB)

  • 163-incadrare-asistent-personal-bate-saveta.doc (25088 kB)

  • 164-incadrare-asistent-personal-pisau-teodora.doc (25088 kB)

  • 165-acordare-indemnizatie-popa-saveta.doc (25088 kB)

  • 166-acordare-indemnizatie-carpaci-marcu-vilmos.doc (20992 kB)

  • 167-rectificare-buget-oct-2024.doc (31744 kB)

  • 168-incetare-acordare-indemnizatie-popa-saveta.doc (20992 kB)

  • 169-incetare-asistent-personal-deces-perta-madalina.doc (57344 kB)

  • 17-stabilire-salar-oana-emanuela-2024.doc (60928 kB)

  • 170-disp-oct-2024-stabilire-locuri-afisaj-alegeri-parl-si-presedinte.doc (99840 kB)

  • 171-desemnare-responsabil-mediu-vlazan-florin.doc (78336 kB)

  • 172-acordare-indemnizatie-benzar-ana.doc (20992 kB)

  • 173-convocare-sedinta-ordinara-ptr-29-octombrie-2024.doc (53760 kB)

  • 174-acordare-vmi-timoce-ana.docx (54387 kB)

  • 175-incetare-acordare-indemnizatie-bodea-gelu-gigi.doc (20992 kB)

  • 176-modificare-vmi-indreica.docx (42535 kB)

  • 177-stabilire-specimen-de-semnatura.doc (29184 kB)

  • 178-incetare-raport-serviciu-oana-emanuela-cornelia.pdf (634643 kB)

  • 178-incetare-raport-serviciu-ona-emanuela-cornelia.doc (62976 kB)

  • 179-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-11-noiembrie-2024.doc (53248 kB)

  • 18-stabilire-salar-paiusan-gaspar-teodora-2024.doc (61440 kB)

  • 180-incetare-acordare-indemnizatie-bulzan-marinela-iuliana.doc (20992 kB)

  • 181-acordare-indemnizatie-rus-eva.doc (20992 kB)

  • 182-indemnizatie-viceprimar.pdf (888469 kB)

  • 182-stabilire-indemnizatie-viceprimar-oprea-catalin-12-noiembrie-2024.doc (82944 kB)

  • 183-incetare-asistent-personal-jurculet-oana-rahela.doc (25088 kB)

  • 184-desemnare-reprezentanti-primar-in-ca-scoli.doc (32768 kB)

  • 185-convocare-sedinta-ordinara-ptr-19-noiembrie-2024.doc (57344 kB)

  • 186-indemnizatie-primar.pdf (869090 kB)

  • 186-stabilire-indemnizatie-primar-ignisca-emilia-noiembrie-2024.doc (84480 kB)

  • 187-incetare-acordare-indemnizatie-mihut-cornel.doc (20992 kB)

  • 188-acordare-ajutor-incalzire-noi-2024-martie-2025.doc (20992 kB)

  • 19-stabilire-salar-feier-teodor-2024.doc (62464 kB)

  • 2-atrib-nr-de-inreg-spclep-tarnova-ptr-anul-2024.doc (99328 kB)

  • 20-stabilire-salar-anca-nicoleta-2024.doc (61440 kB)

  • 21-stabilire-salar-morariu-daniela-2024.doc (62976 kB)

  • 219-convocare-sedinta-extraordinara-ptr-27-noiembrie-2024-de-indata.doc (20992 kB)

  • 22-stabilire-salar-grozescu-temie-2024.doc (60928 kB)

  • 220-autorizare-asistare-ciapsa-ana-incheiere-contract-intretinere.doc (20992 kB)

  • 221-incadrare-asistent-personal-stan-angelica.doc (25088 kB)

  • 222-incadrare-asistent-personal-popa-elena.doc (25088 kB)

  • 224-numire-consilier-primar-pelea-daniel-si-stabilire-salar-decembrie-2024.doc (77312 kB)

  • 225-inventariere-bunuri-comuna-2024.doc (72704 kB)

  • 226-numire-administrator-public-dehelean-adrian-si-stabilire-salar-decembrie-2024.doc (74752 kB)

  • 228-atributii-morariu-daniela.doc (43008 kB)

  • 23-stabilire-salar-muj-lacramioara-mariana-2024.doc (62464 kB)

  • 230-acordare-vmi-leonte-maria.docx (42381 kB)

  • 231-acordare-vmi-zinca-lucica.docx (41778 kB)

  • 232-acordare-vmi-avram-mihaela.docx (42483 kB)

  • 233-acordare-vmi-busta-ileana.docx (42055 kB)

  • 234-acordare-vmi-crisan-lenuta.docx (42113 kB)

  • 236-stabilire-specimen-de-semnatura-dec-2024.doc (61952 kB)

  • 237-acordare-ajutor-incalzire-decembrie-2024-martie-2025.doc (33280 kB)

  • 238-convocare-sedinta-extraordinara-de-indata-ptr-20-decembrie-2024.doc (31744 kB)

  • 239-comisie-de-receptie-lucrari-din-bugetul-local.doc (56320 kB)

  • 24-stabilire-salar-neamtu-claudiu-2024.doc (61952 kB)

  • 240-incetare-contract-munca-determinata-marc-maria.doc (61440 kB)

  • 25-stabilire-salar-curetean-amalia-2024.doc (62464 kB)

  • 26-stabilire-salar-mladin-dorinel-2024.doc (59904 kB)

  • 27-stabilire-salar-martis-ioan-florin-ianuarie-2024.doc (61952 kB)

  • 28-stabilire-salar-cureteanu-roxana-andrada-ianuarie-2024.doc (75776 kB)

  • 29-stabilire-salar-feier-gabriela-2024.doc (64512 kB)

  • 3-acordare-indemnizatie-bucila-maria.doc (20992 kB)

  • 30-stabilire-salar-jurcut-calin-2024.doc (74240 kB)

  • 31-stabilire-salar-bulzan-lucian-2024.doc (73728 kB)

  • 32-stabilire-salar-bisorca-iovan-2024.doc (74240 kB)

  • 33-stabilire-salar-cin-gheorghe-2024.doc (73728 kB)

  • 34-stabilire-salar-maris-tinel-vasile-2024.doc (76288 kB)

  • 35-stabilire-salar-ghinga-nicoleta-2024.doc (75776 kB)

  • 36-stabilire-salar-horga-iacob-2024.doc (67584 kB)

  • 37-stabilire-salar-cociuba-ioan-sorin-2024.doc (67072 kB)

  • 38-stabilire-salar-candale-carolina-2024.doc (62976 kB)

  • 39-stabilire-salar-maghici-ioan-2024.doc (64000 kB)

  • 4-convocare-sedinta-extraordinara-de-indata-10-ian-2024.doc (20992 kB)

  • 40-stabilire-salar-nistor-mihai-sorin-2024.doc (64000 kB)

  • 41-stabilire-salar-macarie-marius-daniel-2024.doc (65536 kB)

  • 42-stabilire-sala-mircea-paul-catalin-2024.doc (66048 kB)

  • 43-stabilire-salar-vlazan-petrica-florin-2024.doc (65536 kB)

  • 44-stabilire-salar-cociuba-dorin-2024.doc (67072 kB)

  • 45-stabilire-salar-zomonita-ionela-2024.doc (67584 kB)

  • 46-stabilire-salar-asistenti-personali-conform-anexei-1-incepand-cu-ian-2024.doc (70144 kB)

  • 47-stabilire-indemnizatie-insotitor-conform-anexa-1-incepand-cu-ian-2024.doc (61440 kB)

  • 48-incetare-contract-munca-maghici-rodica.doc (68096 kB)

  • 49-comisie-evaluare-oferte-mobilier-scolar.doc (39936 kB)

  • 49-comisie-evaluare-oferte-mobilier-scoli.doc (20992 kB)

  • 5-incetare-acordare-indemnizatie-morari-ioan.doc (20992 kB)

  • 50-dispoz-colectiva-aprobare-vmi.docx (51155 kB)

  • 51-dispoz-respingere-vmi-mica-estera.docx (49456 kB)

  • 52-recuperarea-sumelor-necuvenite-morariu-daniela.doc (20992 kB)

  • 53-convocare-sedinta-ordinara-ptr-9-februarie-2024.doc (20992 kB)

  • 54-incadrare-asistent-personal-maghici-florina-alexandra.doc (607232 kB)

  • 55-acordare-indemnizatie-bisca-emilia.doc (84480 kB)

  • 56-comisie-receptie-produse-costume-populare-ptr-camin-agrisu-mare.doc (52736 kB)

  • 57-incetare-contract-munca-paun-angelica.doc (66048 kB)

  • 58-convocare-sedinta-ordinara-ptr-13-februarie-2024.doc (20992 kB)

  • 59-acordare-indemnizatie-berari-teodor.doc (71680 kB)

  • 6-convocare-sedinta-ordinara-ptr-26-ian-2024.doc (62464 kB)

  • 60-acordare-indemnizatie-bogatean-mihai.doc (75776 kB)

  • 61-acordare-indemnizatie-preda-iosana.doc (75264 kB)

  • 62-comisie-evaluare-oferte-piste-biciclete.doc (78336 kB)

  • 63-atributii-horga-iacob.doc (20992 kB)

  • 64-atributii-mircea-paul-catalin.doc (20992 kB)

  • 65-atributii-maghici-ioan.doc (20992 kB)

  • 66-incetare-acordare-indemnizatie-baratei-florita.doc (22016 kB)

  • 67-acordare-indemnizatie-cociuba-cornel.doc (521216 kB)

  • 68-incadrare-asistent-personal-olaru-zena-paulina.doc (626688 kB)

  • 69-incetare-acordare-indemnizatie-bucila-maria.doc (20992 kB)

  • 7-acordare-ajutor-incalzire-ian-2024-martie-2024.doc (20992 kB)

  • 70-incadrare-asistent-personal-marc-maria.doc (622592 kB)

  • 71-incadrare-asistent-personal-pasca-cornel.doc (619520 kB)

  • 72-acordare-indemnizatie-amzuta-mihai.doc (522752 kB)

  • 73-comisie-receptie-produse-ptr-proiectul-sistem-inteligent-com-tarnova.doc (57344 kB)

  • 74-rectificare-act-deces-berlo-ioan.doc (52736 kB)

  • 75-aprobare-plan-de-pregatire-situatii-de-urgenta-pe-anul-2024.docx (47840 kB)

  • 76-convocare-sedinta-extraordinara-18-mar-2024.doc (20992 kB)

  • 77-incetare-acordare-indemnizatie-bucila-david.doc (20992 kB)

  • 78-incetare-acordare-indemnizatie-catana-ileana.doc (20992 kB)

  • 79-convocare-sedinta-ordinara-ptr-28-mart-2024.doc (30720 kB)

  • 8-din-25-01-2024-uip-mobilier-scolar.doc (85504 kB)

  • 80-comisie-predare-primire-terenuri-agrisu-mare.doc (20992 kB)

  • 81-incadrare-asistent-personal-bucila-lavinia.doc (25088 kB)

  • 82-acordare-vmi-neamtiu-flavian.docx (29170 kB)

  • 82-incadrare-asistent-personal-jurculet-oana-rahela.doc (25088 kB)

  • 83-convocare-sedinta-extraordinara-01-apr-2024.doc (20992 kB)

  • 84-dispozitie-comisie-evaluare-oferte-retea-gaze.doc (29184 kB)

  • 85-stabilire-salar-zomonita-ionela-martie-2024.doc (72192 kB)

  • 86-dispoz-colectiva-mentinere-vmi.docx (54814 kB)

  • 87-acordare-indemnizatie-pasca-lucretia.doc (25088 kB)

  • 88-dispozitie-personal-tehnic-auxiliar-alegeri-2024-fara-feier.doc (86016 kB)

  • 89-incadrare-asistent-personal-pantea-viorica.doc (25088 kB)

  • 9-dispozitie-incetare-c-i-m-meches-pavel.doc (56832 kB)

  • 90-acordare-transa-vechime-bulzan-georgeta.doc (25088 kB)

  • 91-acordare-transa-vechime-motiu-sanda.doc (25088 kB)

  • 91-disp-incetare-vmi-gavrilas-ioan.docx (28182 kB)

  • 92-acordare-indemnizatie-momac-moisa.doc (20992 kB)

  • 93-convocare-sedinta-ordinara-ptr-25-apr-2024.doc (20992 kB)

  • 94-incetare-acordare-indemnizatie-rus-sida.doc (20992 kB)

  • 95-disp-acordare-vmi-dehelean.docx (27667 kB)

  • 95-disp-acordare-vmi-dehelean.docx (27926 kB)

  • 96-disp-incetare-vmi-zinca-lucica.docx (28189 kB)

  • 96-incetare-acordare-indemnizatie-cociuba-cornel.doc (20992 kB)

  • 97-acordare-vmi-covaci-iasmina.docx (29148 kB)

  • 97-incetare-acordare-indemnizatie-filipas-gheorghe.doc (20992 kB)

  • 98-incetare-acordare-indemnizatie-grada-florica.doc (20992 kB)

  • 99-disp-acordare-vmi-pasca-aurel.docx (27660 kB)

  • acordare-transa-vechime-asistent-personal-model.doc (63488 kB)

  • acordare-transa-vechime-personal-contractual-model.doc (64512 kB)

  • anexa-1-cfp.docx (90166 kB)

  • anexa-1-la-disp-86-mentinere-vmi.doc (271360 kB)

  • anexa-2-1-decizie-limite-competenta.docx (31515 kB)

  • anexa-2.docx (34282 kB)

  • anexa-3.docx (20082 kB)

  • anexa-4-compl.docx (29568 kB)

  • anexa-9-model-dispoz-colectiva-mentinere-1-rezolvata.doc (1183232 kB)

  • anexa-9-model-dispoz-colectiva-mentinere-1.doc (1167360 kB)

  • anexa-disp-225-subcomisii-inventar.doc (77824 kB)

  • anexa-nr-1-cadrul-proiectelor-de-operatiuni-supuse-cfp-comp.docx (160654 kB)

  • anexadispozitieprimar-alegeri-2024-de-afisat.pdf (51655 kB)

  • cerere-tip-2024.doc (43008 kB)

  • dispozitie-nr-88-tarnova-personal-tehnic-auxiliar-ptr-alegeri-9-i.pdf (1455707 kB)

  • liste-verificare-a-b-c-d-e-f.docx (337034 kB)


  • Informații de interes public
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Acte și formulare
    • Starea civilă
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2024
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2025
    • PV CONSILIUL LOCAL TARNOVA 2016-2023
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Compartiment evidenta persoanelor
  • Politica de confidențialitate
  • Transparență decizională
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Raport anual privind starea economică, socială și de mediu a comunei Târnova
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Hotărârea privind aprobarea valorilor impozabile, a impozitelor și taxelor și a altor taxe asimilate acestora
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Consultări interministeriale
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Grilă salarizare 2023
  • Integritate instituţională
    • Lista cadourilor primite
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • Oct 17

    Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad

  • Mar 21

    Raport primar 2024

  • Mar 12

    Grilă Salarizare Noiembrie 2024

  • Mar 5

    ANUNT DE PARTICIPARE MASA SANATOASA

  • Oct 24

    ALEGERI PREȘEDINTE 2024 ȘI PARLAMENT 2024

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. Târnova, Str. principală , Nr.734
Email: primaria@tarnovaarad.ro primariatirnova@yahoo.com primariatarnova@gmail.com
Telefon: 0257-370101
Fax: 0257/370101
Cod poștal: 317360

Vizitatori: 119857

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Târnova | județul Arad | Dezvoltat de iStorm.ro